Nor gara?

Kalitate-politika

EJIE erakundeak kudeaketa-sistema bat abiarazteko eta eguneratuta mantentzeko konpromisoa hartzen du, honako helburu hauek bete nahian:

Aplika daitezkeen baldintzak bete

Zerbitzuei aplika dakizkiekeen baldintzak betetzen direla bermatu, erakunde bezeroen beharrak eta itxaropenak zein arauen edo erregelamenduen ondoriozko baldintzak barne.

  • Bezeroekin adostutako zerbitzu-mailen % 100ekora iritsi.
  • Aurreko hiru urteetako emaitzen eta aldakortasunaren arabera eta estrategia- eta negozio-beharren arabera zehaztutako erakunde bezeroen asetasun-mailara iritsi edo hori gainditu (7,72 2021ean).
  • Emaitzen jardueraren eta aldakortasunaren arabera, eta estrategia- eta negozio-beharren arabera zehaztutako prozesuen helburu-betetze maila altura iritsi edo hori mantendu (80,72 2021ean).

Kudeaketa-sistema etengabe hobetu

Kudeaketa-sistemaren prozesuen etengabeko hobekuntza bermatu, horien heldutasuna zein espero diren emaitzak emateko gaitasuna handituz.

  • Hobekuntza garbiko indize altua mantendu, prozesuen eraginkortasuna etengabe hobetuz eta hobetzen diren emaitzek okerrera egiten duten funtsezko adierazleen ehunekoa gaindituz (5,80 2021ean).
  • Aurreko hiru urteetako ebaluazioaren eta aldakortasunaren arabera eta estrategia- eta negozio-beharren arabera zehaztutako prozesuen heldutasun-maila altura iritsi edo hori mantendu (3,83 2021ean).

Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad SST-0124/2017
Ejie Certificaciones de calidad GE-2017/0035
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad GA-2021/0006
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad
Ejie Certificaciones de calidad